.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از برگزاری جشنواره در خراسان شمالی ؛
درخشش صدا و سیمای مازندران در جشنواره تولیدات مراکز استان ها
شمال نیوز: در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانها در بجنورد دکتر هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران بعنوان مرکز برتر در تولید برنامه شاخص ....
درخشش صدا و سیمای مازندران در جشنواره تولیدات مراکز  استان ها

شمال نیوز: در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانها در بجنورد دکتر هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران بعنوان مرکز برتر در تولید برنامه شاخص حوزه دفاع مقدس حائز رتبه برتر و جایزه جشنواره شد.

 

به گزارش شمال نیوز، کمیسیون خبر این جشنواره هم ، عنوان رتبه برتر گزارش موضوعی تلویزیونی مراکز را به حسین قبادی از مرکز مازندران اهدا کرد.

 

همچنین با رای هیات داوران جشنواره تولیدات مراکز استانها؛ در بخش سردبیری مجموعه خبری رادیو حوا گرجی زاده ،بخش گویندگی خبر رادیو مهدی صفری خطیر، گزارش موضوعی رادیویی حسین قبادی، تصویربرداری گزارش موضوعی تقی مسلمی، تدوین گزارش موضوعی زهرا اسلامی و خبر مکتوب رضا کسب ور از مازندران شایسته تقدیر شدند.

 

در بخش پژوهش هم صدا و سیمای مرکز مازندران سه رتبه برتر را از آن خود کرد که دو جایزه به مریم رزاقی و یک جایزه به روح الله محمدی اترگله اهدا شد.

 

کمیسیون شعر و موسیقی این جشنواره هم ، یک جایزه برتر را به وحید دانا از مرکز مازندران اهدا کرد.

 

در بخش رادیو هم نیره زمانی تهیه کننده برنامه رادیویی حیات سبز و هنگامه داوودی تهیه کننده برنامه رادیویی راه زندگی حائز رتبه برتر و جایزه جشنواره شدند.

 

در بخش تلویزیون عباس اسماعیل تبار تهیه کننده برنامه ورزشی تندیس برتر سیما را کسب کرد و معصومه قاسمی تهیه کننده مستند سوری گل در بخش ویژه ، شعار سال ، حسن عبدالهاشم پور و علیرضا خلردی مجری برنامه ورزشی؛ رسول فرح زاد جویباری تیتراژ برنامه ترکیبی ، خدابخش غلامی مجری کارشناس برنامه سلامت محور و حسن جعفری کارگردان مستند حوزه دفاع مقدس؛ حائز رتبه برتر و جایزه جشنواره شدند.

 

در بخش فضای مجازی هم علیرضا بابازاده عنوان بهترین پویا نمایی حوزه سلامت و سامان محمدیان رتبه دوم بخش نماهنگ روزهای خوب را از آن خود کردند.

 

* تبریک استاندار

 

استاندار مازندران در پیامی درخشش صداوسیمای مرکز مازندران را در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در بجنورد با کسب ۱۷ رتبه برتر تبریک گفت.

 

به گزارش شمال نیوز، حسین زادگان استاندار مازندران در این پیام گفته است توفیقات و دستاورد‌های مرکز صدا و سیمای استان در بخش‌های مختلف بویژه کسب ۱۷ رتبه برتر آن مرکز در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در بجنورد، کسب تندیس برتر جشنواره در بخش سیما و ۶ عنوان شایسته تقدیر را به جنابعالی و همکاران پرتلاش تان که بصورت شبانه روزی در جهت تهیه و پخش برنامه‌های فاخر و پوشش اقدامات دولت و نظام در جای جای نقاط استان حضور می‌یابند و در راستای آگاهی بخشی به مردم و ایجاد و تقویت فضای امید و نشاط در جامعه تلاش می‌کنند، تبریک می‌گویم.

 


در بخشی دیگری از پیام استاندار آمده است از آستان خداوند قادر متعال، توفیق، سربلندی و بهروزی جنابعالی و مجموعه همکاران تان را در آن مرکز مسالت دارم.

 

   

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 مرداد 1398
سلام و تبریک.جشنواره خوبی بود.تو سایت هر مرکز صداوسیمای استانی که میری چندتا جایزه و تندیس ولوح تقدیر رو بردن خداروشکر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.